GÖTEBORG BLEV BÄÄÄST

Okej, jag ska verkligen försöka att skriva kort, men får väl se om det går!! :D
Hemma från Göteborg nu! kom hem vid 10 igår, men vårt internet funkade inte, så jag kunde inte skriva någonting!! :D
Jag skulle kunna skriva en hel bok om dom här dagarna! men det orkar jag inte, jag får förklara för alla sen istället!! :D
Åkte klockan 4 ner dit natten mellan tisdag och onsdag! Och kom hem igår, så TVÅ UNDERBARA DAGAR!!
Nästan allt har varti heeelt perfekt, ska verkligen inte klaga på någonting, men vissa saker kan verkligen göra mig irriterad, förstår verkligen inte vad du har innanför pannbenet, kommer och säger förlåt sen, nej jag köper faktiskt inte det!! Folk tycker jag överreagerar, men nej det gör jag fan inte! du går mig verkligen på nerverna och nu var droppen! heelt seriöst...
Nej men förutom det så har jag nog inte kunnat sluta skratta, Kvällen var grym, och höjdpunkten där var våran familjepizza!! shit vad värt det var att handla den!! :D
Sen bussresorna! kan man ha mer roligt på en buss? en liten fråga sådär bara? hahaah
Matcherna gick väl inte sådär jätte bra, men huvudsaken att vi har roligt! sjukt roligt att kolla på när marcus fick spela ute! Hahah säger bara en sak, TUR att han valde att ställa sig i mål! Men vi får gratta han för sina tre baljer som han är så stolt över! haha
Nej men ni behöver inte läsa mer om vad vi gjort och jag orkar inte heller skriva, ni kommer ändå höra allt sen, så det känns meninslöst! :P haha
Men Tack för dom här två dagarna! heeelt AWESOME!




kan man ha så kul på två dagar?
Kan man lyssna på så måna låtar på två dagar? :)


Våran nya favorit,
eller hur denise? Jag kaller på dej...

 


Kommentarer
Anna Lincoln

AWESOME!

2010-05-07 13:09:36
jessan

det var helt jävla suverääänt!!! :D

2010-05-07 19:28:46
Denise

hoppas jag fan att du gör :D::D:D:D mohaha

2010-05-11 20:55:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0