GÖTEBORG INATT!

JA MEN HEEEJ! =)
Skolan idag var heelt dryg! Började med världens svåraste nationellt prov, jag fattade verkligen ingenting, så där står det verkligen IG i min pappa!!
Sen hade vi lunch och så började nästa lektion vid två igen, så vi hade typ 2 timmar rast, men det vart en rolig rast faktiskt!
och jag älskar verkligen nya sportifym grymt bra!! haha
Nu är jag hemma, gick snabbt att komma hem idag eftersom snälla ludde skjutsade hem mig =)

Har bara latat mig här hemma, för jag får panik när jag tänker på att packa väskan, vet verkligen inte vad jag ska ha med mig! Sitter bara och planerar och skit, Men jag känner att detta kommer bli jävligt lyckat ändå!! :D
Längtar faktiskt jävligt mycket, jag ska väl snart åka och handla lite frukost och lunch till i morgon, sen hämta stereon också, för Musik kan man inte vara utan! haha


Vi ska bo i mysiga stugor! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0