Nu är jag sugen!!

Hej på dej!
Det blev inte så mycket uppdatering igår, för jag drog hem till Elin igår och bara MÖÖÖS!
Vi pratade och gjorde massa annat, och det var skiit roligt!
" den försvunna diamanten" Elin och hennes regler säger jag bara...
Det blev att jag och Anna sov över där, trångt och mysigt! :D
Vaknade 10 över tolv och vi började steka våra underbart GODA plättar! muums,
Kollade på Talang vid bordet, och shit, vissa är verkligen väldigt bra! =)
Gick hem sen och stannade till vid Ekilla, där det ar fotbollsmatch, Men orkade inte vara kvar länge så jag drog hem sen!
nu sitter jag här med Johanna i Köket, snackar lite frisyerer och hårfärger, jag är jätte taggad nu på att färga!
Johanna ska klippa sig som pink också, skiit ballt! haha
Ska gå upp och byta om, för vi ska snart dra till mormor och nisse och äta middag samt kolla på handbollsfinalerna!

TJOHOPP OCH HEJDÅ!!


Jag vill ha hennes hår, så får väl se vad frisören kan göra! :D
Fast kanske några fler bruna slingor, inte så jätte ljust! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0