ON THE BEACH

Hallihallå! :D
Nyss hemkomen från en heeel dag i solen! :P
gick ut halv 9 redan då var det sol! :D
dömde tre matcher, sen åkte vi alla till DB!
så jävlans mysigt där borta måste jag säga...
Kom ett antal personer till slut, nämner inte alla!
Första doppet blev det, och tillslut hoppade Anna i också!
Väldigt roligt att komma hem också och se att man faktiskt fått jävligt mycket färg!
Ser inte det utomhus, men nu är det verkligen sommar!!!

Grattis skånela Trim till Dubbelt SM guld!
Det är inte bara Sävehof som kan :P haha
Nu ska jag hjälpa mamma med maten lite!
Får se vad jag hittar på sen, nu behövs mat i min lilla mage! =)


börjar med en bild på coola anna! :D   Första doppet! xD


Sooolen schteekte!...              Ett år sen första gången ni turturduvor kramades! :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0