PHOTOSHOP!

HALLO! :D
Ska snart gå upp och sova, skiit trött faktiskt! :D
Dagen idag har varit väldigt sköön! började med en liten sovmorgon, sen hade jag en lektion och ett omprov, och det gick faktiskt mycket bra! undra varför?
Sen slutade vi, då var väl klockan 11 så det var skiit skönt, sen har jag bara suttit hemma och chillat,
Städa var det idag också, men idag var det skiit roligt, eller hur F4 ? <3 hahah

Har kollat lite kameror nu, och hittade en billig, så jag tror jag ska kolla lite extra på den...
Sitter och leker lite med photoshop, det är roligast att göra om Anna! =) haha

Före... efter...

Före... Efter...

Det är faktiskt roligt roligt att göra om folk! :D hahah

Kommentarer
Anna

oj vad jag e rolihg ;P haha, shit mina läppar på sista och ögonen vart ju hur coola som helst ;D ! duktig du är ! <3

2010-05-21 00:17:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0