SÅ IRRITERAD!

sorry för designen :/ Men måste verkligen fixa min blogg, vissa kan inte ens gå in på den :O
så något fel är det iallafall!...
har sån jävla ångest över typ allt också :O har så jävla mycket i skolan just nu så det är galet!
men idag har jag faktiskt fått mycket gjort! började med psykologi, där lyckades jag flytta fram provet en vecka så vi har det nästa onsdag istället för i morgon, för jag kommer vara DÖD efter matte nationella :D
Sen var det Engelska, och då gjorde jag och Miranda våran engelska muntilga del, gick kanske inte så jätte bra, men IG blir det iallfall inte! haha
På engelska provet var jag 2 poäng i från VG så bra har jag aldrig fått, det var till och med så att när jag fick veta resultatet frågade hon DIREKT om jag hade fuskat! :D
IGU:n som jag verkligen inte gillar, har ett stort feta prov nästa vecka, fick alla instuderingsfrågor idag, och hjäääälp...
tre jävla häften :O
Men det är bara att sätta sig och börja plugga nu då... :O
Fan ska man inte ha någon fritid alls eller?

Silverpottan om två veckor, det ser ut att vi ska ha badmode... fett iskallt! =)
Men får se hur det blir med det, lite kallt för att gå i bikini kanske :P
Nej nu ska jag sluta skriva, och börja skriva psykologiinlämmningen som ska vara på 5 data sidor :O



Den här bilden är läskigt lik mig nu faktiskt! haha

Kommentarer
Anna

vad är silverpottan :) ??

2010-05-11 23:40:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0