sista dagarna!

Jag Elin, Matilda, Elise, per, filip, william och simon drog till DB och badade lite! =)
Inte för att jag badade men skönt var det :)
nu är det verkligen sommar!
Kom hem och det var grillat på matbordet, att det kan vara godare...? bästa som finns nästan! haha
nu sitter jag här och gör ingenting! försöker få tag på Matilda, ska tydligen bli fullt hus här, det är ju fotboll ikväll, och marcus drog hit alla! haha men det blir väl kul =) haha
Imorgon är det verkligen en plugg och städdag, hoppas det regnar i morgon, annars kommer jag inte vilja vara inne och städa och plugga, och det är ett MÅSTE i morgon!
vi får väl höras!


Måste ju passa på att ta massa bilder dom här dagarna, sista dagarna som brunis! =)
och mitt långa hår ska bort!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0