Sol och kallt!

Shit vad kallt det var i morse, kollade ut genom fönstret, jag ba YEEES det är varmt idag, så jag tar på min sommarkläder, sen kommer jag ut och det är sviin kallt! :O
Men men silverpottan var det idag iallafall, och det var faktiskt väldigt roligt, även fast det inte gick så jävla bra för oss så var det roligt! =) Nästa år ska vi fan vinna! :D haha
nu är det spanska, har precis gjort mitt prov, och det gick faktiskt bra!
Snart kommer väl dom här spanjorerna som vi ska intervjua, skiiit pinsamt! =) haha
Men lite coolt ändå, hur många har snackat med spanjorer?


Kommentarer
Anna Lincoln

fan va skönt att man ligger hemma ;)

2010-05-24 13:55:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0