SOMMAR OCH SOL!!

SOOOLEN SCHTEKER! :D
Det är heelt jävla underbart, endast ett prov idag och sen ett fyspass ute i den hettande solen! första gången man kunde springa i shorts och t-shirt!
Har längtat till dom här dagarna då man måste raka benen varje dag för man kan gå i shorts! :D
Sommaren börjar verkligen komma nu och jag känner det i kroppen!
Det blev lite intervaller och kroppsfys, benen kommer inte kännas roliga i morgon bitti, men jag gillar't.
Juste, det blev ingen Anna L idag /: frisören blev sjuk, så det kanske blir i morgon, vi får väl se...
Så vad händer ikväll då flickor?
Precis när jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade en halvtimme, och det var Så sjukt skönt må jag säga! så jag hoppas dom kommande dagarna kommer vara fint så jag kan få lite färg till den "riktiga" sommaren :P

Ser redan fram emot nästa vecka faktiskt, för på måndag kommer vi ha "sigtunakampen" som träning, fast det blir en tävling lixom med priser och sådär, mycket bra initiativ Dagge, jimmy och niklas måste jag säga,
Så det blir nästan alla som var med på skol-sm och hur grymt var inte det?=) haha
det fortsätter även på onsdag, Fett awesome...

Nu ska jag in i duschen och göra mig freeeesh! vad tycker ni om det?


Kommentarer
Anonym

mycket Fresh

2010-05-13 00:06:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0