Tack för idag flickor!

Mina ögon kommer verkligen slockna närsomhelst...
Idag åkte jag och Elin hem till Anna efter vi vaknar och så!
Mycket mysigt var det, Fan vad kul man kan ha med en kamera egentligen! =) hahaaha
Hundvalparna blir bara sötare och sötare! Idag är dom en vecka gamla, och jag längtar verkligen till man får se deras ögon! det är så mysigt att bara ligga och gosa med dom i soffan!...
Städade Annas gaderob också, hon som säger att hon inte har någta kläder har ju huuur mycket kläder som helst!:O
kläder som vi typ hittat längst ner som hon letat efter, helt sjukt vad flickan har mycket kläder!
Snart kommer nog Matilda och Per hit skulle jag tro och hämta Matildas moppe som står här!
Efter det ska jag verkligen sova, för jag är hur trött som helst, har inte sovit många timmar i natt!

Imorgon tror jag att vi ska fika lite här hemma, vi pratade om det idag iallafall, kanske blir att åka till rosersbergsslott om det är fint väder! så det får vi väl hoppas på då! =)




Kommentarer
Anna Lincoln

sååå jävla söta!

2010-05-01 21:59:24
eg

Min söta lilla Gizmo! :D

2010-05-01 23:29:28
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0