Tårarna bara rinner längst kinden!

TJA TJA! :D
SItter/ligger i vikinga hallen med Frida och Anna, nu kom josefin också! :D
Snart är det dax för coooper! :O fystatan vad jag inte är taggad :O haha
Men det får väl gå som det går,! :D
Nu börjar jag blir lite orolig, för det är bara jag och jossan här, vart fan är alla egentligen? ! :O haha
Nej men fan vilket tråkigt inlägg, jag bara skriver för att skriva!

ELIN GUSTAFSSON, eller ska man säga ELIN MODELLEN GUSTAFSSON?
kommer sakna dig som fan nästa månad, men jag lovar att du kommer ha så jävla sjukt underbart kuul!!
Kan inte förstå egentligen, acne jeans, frida gant venedig paris? :O hur mycket mer kommer det att bli egentligen! heeelt crazy,
Vi finns här och vi kommer stötta dig i alla lägen!!
ÄLSKAR DEJ



Kommentarer
eg

ÅHHH tack stumpan, jag kommer sakna dig så himmla mycket jag också! Hoppas bara det inte är allt för många som läser din blogg... hehe. LOVE YOU! <3

2010-05-25 20:31:42
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

ELIN DU HAR INGET ATT SKÄMMAS FÖR!!! SÅ JÄVLA SNYGG JU! :D:D

2010-05-25 20:40:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0