TRÄNINGSDAG!

HEELT DÖD! :D
Träningen i morse var mycket bra för mig, jag gjorde det jag behöve, nämligen armar och rygg! =)
Sen var det matteprovet som jag först inte skulle göra, men vi gjorde det ändå, så nu känner jag mig glad att jag gjorde det iallafall! '
Sen var det att dra till Hällsbo och ha origentering, jag skulle springa halv tre men fick springa tidigare så det var jävligt skönt!
sprang med miranda och vi kom in på 30 minuter, skit bra tid faktiskt, så jävligt glad är jag nu!
Fast snart är det träning igen dårå, styrka en timme först, sen löpning med Karin efteråt, känner att löpningen orkar jag inte göra, eftersom jag precis har sprungit!...
men om jag känner karin rätt kommer jag inte få skippa det...
men önska mig lycka till!
Ikväll är det plugga som gäller...


Typ såhär glad var jag idag!
Eller inte!! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0