TRÄNINGSVÄRK

Kom på att jag kanske borde skriva lite här i bloggen nu då :D
Igår kom Anna och Matilda hit, sen drog vi vidare till Munkholmen, var kanske där en liten stund bara, vet inte vad klockan blev när vi sedan drog där ifrån... vi drog vidare till Elin, hon var hemma för hennes syster hade kommit hem!
Så där var vi kanske en timme, sen var jag tvungen att dra hem, så Anna var så snäll och skjutsade hem mig =)

nu har jag nästan precis vaknat, det blev ingen slingning hos Anna idag heller, hon är fortfarande sjuk, lite tråkigt när man sett fram emot det, men så får det vara! =) kan ju passa på att läsa ut min bok när jag fortfarande ligger kvar i sängen eftersom jag inte kommer upp just nu, har sån jävla träningsverk...
Kommer ihåg när jag hade så mycket träningsverk sist, då var det den värsta gången av dom alla,
Iallfall, jag och Matilda var inne i stan med Camilla och Johanna och skulle kolla bio, jag kom inte ens upp för trappen med mina ben och jag kunde verkligen inte gå, Matilda hade också lika mycket, så där gick vi med våra roliga gångstilar i stan! :D haha
Memories... <3

Nu ska jag öppna boken, sen plugga lite på instuderingsfrågorna till IGU!


Fett med söta! hahah

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0