Trött som fan!!

Hallo Hallo!
Jag tänkte göra ett tidigt morgon inlägg, får se om jag kan se vad jag skriver för någonting, idag är jag väldigt trött!
Min födelsedag igår var helt okej, det hände inte så mycket, var hemma och fikade på världens godaste tårta hos farmor, det var länge sen hon bakade den till mig!! GOTTIS.
Sen var jag bara hemma på kvällen så det var lungt! men tack för alla söta gratulationer <3

Skola nu, vi brukar ha sovmorgon på tisdagar, men idag har vi nationella som kommer gå åt helvete, känns som det är dumt att försöka ens!  men man måste väl...
ikväll blir det att packa väskan för på natten åker vi! äntligen så far bussen mot Göteborg, som jag längtat efter etta skol-sm! vet inte varför men känns bara roligt!! Fast varje gång jag ska åka till göteborg så blir jag glad, måste vara något speciellt med stället! :P
Får nog vara fotograf där nere har jag bestämt, för att bara sitta och titta är inte så roligt! =)
Nej nu ska jag dra mig neråt för att äta lite frukost och kolla på Tv, Vakna med the voice är alltid roligt!!

Ni får ha en bra dag i skolan, eller på jobbet eller vart fan ni är någonstans!


Min katt gav mig en massa kramar igår på min födelsedag!! så söt så! :D

Kommentarer
julia

Du kan få min kamera under helgen :D hihhi

2010-05-04 10:16:32

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0