FRÅGESTUND!

70FRÅGOR70FRÅGOR70FRÅGOR70FRÅGOR70FRÅGOR!

1. Ditt namn? Anna Madeleine Gustafsson
2. Ålder? 16
3. Vart bor du? Märsta
4. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa och ingela!
5. Husdjur? En liten kattunge
6. Färg på ditt hus? Blå tror jag =)
7. När är du född?
3 MAJ
8. Klass? vadå klass?
9. Vilket år tar/tog du studenten? nästan exakt två år :O
10. Något jobb? Nej, det är överskattat...

DAGENS

11. När gick du upp i morse?
blev väckt vid 11 /:
12. När ska du sova? vadå när? när jag är trött...
13. Duschat idag? Nej det har jag inte :P
14. Kramat någon idag? Jaa massor! :)
15. Pussat någon idag? Nopp! :)
16. Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, middag.
17. Dagens klädsel? Leggings och en tunika
18. Dagens smink? solpuder och lite lite mascara
19. Dagens sötnos? Elin gustafsson!
20. Dagens roligaste? Elingustafssons näsa! :D

VEM

21. Har du många vänner?
Nej men jag har dom bästa!!
22. Vem kramade du senast? Matilda Karin Lundin!
23. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen!
24. Har du pojk-/flickvän? Nej det har jag inte:)
25. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa tror jag!
26. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Från Påsken!- Aa:P<3

BÄSTA

27. Film? A cinderella story
28. Låt? Mååånga bra!
29. Mat? GRILLAT! <3
30. Dryck? Inte en aning!
31. Färg? TURKOS
32. Stad? MÄRSTA hahaha
33. Land? Thailand!
34. Ämne i skolan? Specialidrott
35. Människa? Bästa människa antar ja att du menar o de är min MAMMA!

SENASTE

36. Personen du tänkte på? Anna Enger- sällberg.
37. Personen du kysste? ?
38. Gången du spydde? Väldigt länge sen!
39. Gången du grät? Idag faktiskt!
40. Pizzan du åt? Hawaii tror jag det var!
41. Gången du var i Göteborg? Kanske en månad sen! :)
42. Gången du var i Stockholm? Kanske någon vecka sen :D

ANTAL

43. Personer du älskar?
2 Min Mamma och Min pappa.
44. Personer du hatar? 1 person vet jag, men hatar är ett starkt ord
45. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? dom här 24 timmarna? ingen...
46. Glassar du ätit på en dag? Det vet jag inte, kanske 3, 4 stycken...
47. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga jag minns iallafall.
48. Gånger du haft minnesluckor? Hahaha hur ska ja minnas de?;)
49. Personer du saknar just nu? finns en hel del, men just nu 2...
50. Gånger ditt hjärta brustit? Det är fan helt tror jag! ;)

VEM:

51. Vill du kyssa nu?
det skulle ni allt vela veta vah? haha
52. Ska du träffa imorgon? Inte en aning,vad händer i morgon? :D
53. Sjöng du senast för? duschkranen :P
54. Hade du senast en msn-konversation med? Världens bästa syster!
55. Spelade du tvspel med senast? borde nog varit Anton, men vet inte  :P
56. Vill du ta med på en romantisk resa nu? skita i allt romantiskt och ta med mig dom bästa vännerna!
57. Vill du kasta en sten i huvudet på? Gissa på vem? :D
58. Förtjänar att dö? ingen, men de finns personer som förtjänar att plågas.
59. Är söt? många supersöta!
60. Vill du sova jämte inatt? Dig! :D

VAD:

61. Gör dig glad? Du
62. Gör dig ledsen? Det finns mycket som får mig att gråta!
63. Vill du helst göra nu? Spela handboll!
64. Önskar du att du slapp göra? PLUGGA!!
65. Vill du ha nu? sommarlooov!
66: Önskar du dig i födelsedagspresent? Precis fyllt!
67. Längtar du till? 4 Juni och Partille CUP! :D
68. Tycker du om dina betyg? Nej /: kan så mycket bättre! :D
69. Ångrar du i ditt liv? Jag vet faktiskt inte!.
70. Är det bästa som hänt dig? Att jag började spela handboll :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0