Tycker inte du ska säga något!

Nej nej, jag skulle aldrig klippa mig faktiskt, så jag skojade bara lite med er! hade satt up en bulle och allt ramlade ner, så ville lura er lite! =) Matilda kom hit vid 4 och färgade min utväxt, så den är klar iallafall! :D
ljusa slingor i det här bli säkert PERFEKT får jag hoppas! :P
Vi drog upp till hallen sen och kollade på Trim-laget mot C-laget!
Jag var inte så jätte inne i matchen faktiskt! :D Roligt umgäge = inte kolla på matchen!
Nej nu sitter jag hemma och ska plugga matte, i morgon kommer det bli fett jobbig dag iallafall,
Träning på morgonen, bara styrka, sen matte prov, efter det Origentering och på kvällen tester med laget :O
Hur ska jag orka egentligen?
Hinner inte skriva mer nu, måste ta tag i skolan!¨


Jag tycker du ska vara brunett!

Kommentarer
Anna Lincoln

I think I know who you mean in you rubrik! och jag kan inte säga annat än att JAG HÅLLER MED! okej jag kanske är helt ute och cyklar.. haha iaf! PUSS PÅ DIG!

2010-05-09 20:12:04
Anonym

hon ska va blond :D

2010-05-09 21:50:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0